0770 165 347
Bucuresti & Cluj-Napoca
Strategii Digitale Personalizate

Promovare online

Ne ocupăm de tot fluxul de promovare online.
De la configurarea și setarea corectă a campaniilor, până la afișarea acestora către un public relevant.

Google Ads este în continuă schimbare și strâns conectat cu alte componente necesare (Analytics, Tag Manager, Merchant Center, Youtube)

Fiind o platformă complexă, administrarea generală poate fi copleșitoare pentru mulți utilizatori.

De ce să externalizezi promovarea online către Relevo?

Deoarece prin administrarea cu succes a peste 100 de conturi de Google Ads am câștigat o vastă expertiză în majoritatea industriilor la nivel de strategie digitală. Mai mult, acest scenariu îți oferă un respiro necesar în care te poți concentra pe aspectele importante ale afacerii tale.

Dacă nu ai un cont de Google Ads, îl putem crea fără cost suplimentar. De asemenea, ne vom ocupa de configurarea tuturor platformelor complementare precum și de implementarea corectă a trackingului.

Care este bugetul minim recomandat pentru campaniile Google Ads?

Acest aspect depinde de mai mulți factori, printre care mărimea audienței țintă și capacitatea de procesare a afacerii. Ni se pune des această întrebare, iar experiența extinsă ne-a oferit și un răspuns. Asadar, pentru a avea o imagine clară asupra performanțelor, bugetul lunar ar trebui să fie de minim 1.500 RON pentru servicii și minim 2.500 RON pentru magazine online.

Tipuri de campanii
Campanii Search
Afișează-ti anunțul în baza unei căutări relevante.
Campanii Performance Max
Include Search, Display, Youtube și Shopping.
Campanii Display
Promovează-te pe milioanele de site-uri partnere Google.
Campanii Youtube
Targetează publicul țintă direct în platforma Youtube.

Extinderea prezenței pe Social Media trebuie văzută ca un proces pe termen lung, deoarece este nevoie de testare continuă pentru a ajunge la audiența ideală.

Targetarea oferită de Meta Ads este foarte amplă. Platforma poate părea complicat de utilizat inițial, deoarece are o multitudine de opțiuni și active complementare. Pentru o gestiune corectă și mult mai facilă ne vom asigura că este configurat Business Manager. Aici vei regăsi paginile de Facebook și Instagram, contul de publicitate, pixelul (codul de tracking), catalogul de produse (unde este cazul) și domeniul.

Recomandarea noastră este ca imaginile folosite pentru ad-uri să fie cât mai reale, similare cu cele folosite în postările organice. De aceea insistăm pe cât posibil să se utilizeze texte originale, fotografii proprii și conținut generat de către clienții tăi (UGC). Totuși, dacă aveți nevoie de bannere sau scurte materiale video de prezentare, designerii noștri se pot ocupa și de acest aspect.

Cele mai frecvente greșeli în Facebook Ads
Alegerea obiectivului greșit de conversie
De exemplu, obiectiv de trafic când se doresc vânzări.
Targetarea incorectă sau prea specifică
Înainte de a porni reclamele, trebuie să stabilim cui ne adresăm.
Creative care nu atrag atenția utilizatorului
Reclamele tale trebuie să oprească oamenii din scrollat.
Nu se folosesc toate setările disponibile
Multă lume nu crează audiențe și nu se folosește de catalog.

Deși mulți antreprenori o văd ca o “aplicație pentru copii”, conform ultimelor statistici 67% dintre utilizatorii TikTok au peste 20 de ani, iar 37.5% au peste 29 de ani.

Având în vedere popularitatea imensă a aplicației, TikTok Ads ar putea fi o completare excelentă pentru strategia de marketing a afacerii tale. O mulțime de branduri rulează ad-uri pe TikTok, însă promovarea pe acest canal nu este similară cu promovarea pe alte platforme de socializare. Ceea ce au aceste branduri în comun este că produsele lor se potrivesc pentru formatul video TikTok.

Afacerile care se promovează pe TikTok își pot arăta produsele “în acțiune” și pot include o mulțime de informații într-un video scurt. Deși acest format poate fi provocator pentru serviciile greu de ilustrat, el este ideal pentru businessurile B2C care doresc să se îndepărteze de reclamele clasice și să afișeze un conținut captivant.

Recomandări pentru reclamele pe TikTok
Evită imagini statice sau GIF-uri
Creativele folosite pe alte canale sunt cel mai probabil nepotrivite.
Folosește doar cadre verticale
Asigură vizibilitate maximă a reclamei tale pe ecran.
Adaugă melodii și texte scurte
Interacțiunea e mai mare dacă utilizatorul aude și citește filmulețul
Evită editarea prea profesională
Filmează cadre scurte, autentice și tăiate direct (preferabil UGC).

LinkedIn este rețeaua socială dedicată primordial antreprenorilor, specialiștilor și afacerilor.

Promovarea online pe LinkedIn poate fi foarte eficientă pentru a ajunge la un public țintă specific sau pentru a genera leaduri B2B în nișa ta.
LinkedIn Ads, ca și restul instrumentelor de marketing plătit, oferă acces la rețelele sociale LinkedIn prin diverse postări sponsorizate.

Ad-urile ar trebui incluse în strategia de marketing B2B dacă doriți să vă construiți o prezență online pe aceste piețe.
LinkedIn este una dintre cele mai importante platforme de social media pentru generarea de clienți potențiali, interacțiunea cu publicului, traficul pe site și brand awareness.

LinkedIn Ads te ajută să:
Identifici potențiali clienți
Printr-o targetare foarte specifică.
Distribui conținut relevant
Prin care să atragi publicul țintă.
Crești notorietatea brandului
În fața a peste 850M de utilizatori.
Recrutezi specialiști de top
Pornind campanii de angajare.